Чтобы не видеть вверху этот надоедливый рекламный баннер от UCOZ, регистрируйтесь в системе или входите со своего глобального аккаунта
Меню сайта
Форма входа
Календарь новостей
«  Сентябрь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Поиск по сайту
Разделы
Новости братства [27]
События в мире [199]
Новости сайта [12]
Новости православия [72]
События в Украине [86]
Интересная информация [80]
Разное [23]
Авторская рубрика [7]
Размышления участников нашего братства...
Историческая справка [13]
Дополнительно
Наш опрос
Що означає для вас Пасха Христова?
Всего ответов: 44
Друзья сайта


Храм Всіх Українських Святих і Львівське молодіжне православне братство

Одигитрия




Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная | Регистрация | Вход
У четвер, 17вересня, в приміщенні кафедрального храму Всіх Святих відбулась чергова зустріч православної молоді м. Ніжина.
08:32
У четвер, 17вересня, в приміщенні кафедрального храму Всіх Святих відбулась чергова зустріч православної молоді м. Ніжина. Темою обговорення була Свобода Бога і свобода людини, значення свободи вибору людини в житті православного християнина.

Говорячи про Свободу Бога, ми не можемо обійти питання свободи вибору людини. Якщо в язичництві бог – це космос, то в християнстві, Бог – це творець космосу, і Він не зобов’язаний бути там, де творить. Якщо людина, як частина космосу, але має свободу вибору, то людина не від світу цього, вона є гостем цього світу. І зрозуміло, що космос не наділяє свободою людину.

З іншого боку, якщо Бог розчинений в світі, в часі, значить Він не може бути над часом, і, відповідно, не може стирати мої гріхи. Значить треба милити Бога Особистісно. І якщо моє минуле, моє гріховне минуле, творить моє формування сьогоднішнього, то в мене не має свободи. З відси можна зробити висновок, що свобода – це вибір людини, який не диктується контекстом.

Зрозуміло, що свобода людини – це результат гріхопадіння, але для християнина бути вільним, це значить- зв’язаним з Богом почуттями любові.

Для того, щоб людина була вільна від потоку часу, людина повинна мати іншу природу буття. В православ’ї таке буття усвідомлюється і пізнається через « іпостасіс » - особистість. Слід відмітити, що термін « особистість » не був відомим раннім християнським богословам, вони оперували поняттями « людина внутрішня » ( духовний бік людини ), « людина зовнішня » ( матеріальний бік ).

На завершення хочеться згадати слова Костантинопільського патріарха Фотія (820 — 891) : « В людині я бачу таємницю богослов’я ».

Категория: Новости братства | Просмотров: 726 | Добавил: isihia | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 1
1 Anannya  
0
You've captured this peferctly. Thanks for taking the time!

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Мини-чат
500
Новые добавления
Файлы:
23 Октября 2010
Как правильно выйти ... (Книги)
24 Августа 2010
Дмитро Степовик. Іст... (Книги)
23 Июня 2010
Молитвенный щит (Молитвы)
23 Июня 2010
Иконы и молитвы в ра... (Молитвы)
Статьи:
04 Декабря 2010
Пост без прикрас (Мои статьи)
04 Декабря 2010
Христианский брак ес... (Мои статьи)
20 Ноября 2010
Как выбирать духовни... (Мои статьи)
11 Ноября 2010
Милостыня должна поп... (Мои статьи)
Сайты:
11 Февраля 2011
Псалтирь (Библия и христианская литература)
11 Февраля 2011
Молитвослов (Молитвы)
02 Декабря 2010
"СЛОВО" - ... (Полезные ссылки)
08 Ноября 2010
Миссионерско-апологе... (Похожие сайты)
В Нежине
Прогноз погоди в Ніжині
Ніжин на мапі світу
Наша кнопка

Смело масштабируйте картинку ;)
Лучше всего наш сайт смотреть через:
Copyright orthodox-nezhin.at.ua © 2024 |